Jump to content

Tablica ogłoszeń

Sign in to follow this  
Miki

Regulamin działu Grafika

Recommended Posts

zRnCq6t.png

 

1. Dział "Wasze prace"

1.1 Każdy zarejestrowany użytkownik może stworzyć galerię swoich prac graficznych lub filmowych nadając jej odpowiedni temat. Najlepiej, jakby w temacie znalazł się także nick autora galerii.

1.2 Każdy zarejestrowany użytkownik może wypowiadać się w dziale, oceniać i komentować prace autora. W galeriach nie pytamy o możliwość wykonania grafiki, od tego jest dział "zlecenia". Autor musi być odporny na ewentualną krytykę.

1.3 Galeria, która nie będzie rozwijana i minie dziesięć dni od ostatniego postu autora z grafiką zostaje zamknięta i przeniesiona do archiwum. Istnieje możliwość jej przywrócenia w celu dalszego publikowania prac.

1.4 Zalecany hosting do plików graficznych to imgur.com, ponieważ zwyczajnie te prace nie są bardzo długo usuwane z serwera, przez co będą ładnie widoczne w galeriach przez długi okres czasu.

2. Dział "Poradniki"

2.1 Każdy zarejestrowany użytkownik może utworzyć graficzny poradnik, ale najpierw musi być on zaakceptowany przez jednego z sieciowych grafików. Przed publikacją należy wysłać go do jednego z nich w prywatnej wiadomości i po akceptacji pojawi się w dziale.

2.2 Poradniki jak najbardziej można komentować i wskazywać ewentualne błędy lub elementy, które dało się wykonać lepiej.

3. Dział "Galeria sław"

3.1 O tym, która z utworzonych galerii może trafić do działu "Galeria sław" decydują użytkownicy w głosowaniu, odbywającym się na forum co miesiąc.

3.2 Galeria, która trafia do galerii sław musi być rozwijana w dalszym ciągu jak pozostałe. W przypadku braku aktywności zostaje przesunięta do działu archiwum.

3.3 Grafika, która trafiła do galerii sław zostaje tam na kolejny miesiąc (jeśli spełniony jest punkt 3.2) i ma szansę tam dalej zostać. O tym także zadecydują użytkownicy w głosowaniu.

3.4 Sieciowi graficy zastrzegają sobie prawo do anulowania wyników głosowania na galerię, która nie spełnia wymagań estetycznych.

4. Dział "Pytania/Problemy"

4.1 W temacie "Masz pytanie? Zadaj" pytanie może zadać każdy zarejestrowany użytkownik. Odpowiadają na nie tylko sieciowi graficy, osoba pytająca może każdą kwestię kolejny raz dopytać.

4.2 Inne, zbędne posty będą w temacie "Masz pytanie? Zadaj" usuwane.

4.3 Temat "Najczęściej zadawane pytania FAQ" jest ciągle rozwijany i z dnia na dzień będą pojawiać się w nim kolejne odpowiedzi na nurtujące, najczęściej przewijające się w rozwowach pytania.

5. Dział "Zlecenia"

5.1 Aby móc napisać zlecenie, wymagane jest osiągnięcie minimum 10 postów oraz posiadanie 7 dni stażu na forum.

5.2 Tematy bez wymaganego wzoru będą usuwane.

5.3 Użytkownik zlecający wykonanie pracy nie może posiadać obecnie na swoim koncie żadnych ostrzeżeń.

5.4 Kazdy zarejestrowany użytkownik może napisać tylko jedno zlecenie na tydzień (w jednym zleceniu może poprosić maksymalnie o dwie prace, np. sygnaturka lub avatar (steam i forum liczone jest jako jedno).

5.5 Zlecenie może być płatne lub bezpłatne. Zlecający powinien o tym dokładnie wspomnieć w poście.

5.6 Zlecenie może wykonać każdy użytkownik, który posiada swoją pracę w dziale "Wasze prace". Inne posty będą usuwane.

5.7 Zlecenie, które nie zostanie wykonane w przeciągu siedmiu dni zostaje przeniesione do archiwum.

6. Pojedynki

Temat na ten moment w realizacji, regulamin pojawi się po wystartowaniu pomysłu.

Temat aktualizowany. Ostatnia aktualizacja 29.12.2019.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...